تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Shelter Manager برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

اولین رای باشید!

بازی Shelter Manager از جایی شروع می‌شود که زنگ هشدار در پناهگاه شروع به نواختن کرده و همه ماجراها شروع می‌شود. جهان هرگز دیگر مانند گذشته نخواهد شد و باید با واقعیت روبرو شوید. مبارزات شما همراه با سایر بازماندگان در این بازی ادامه پیدا کرده و باید با شناسایی مشکلات این جهان، راهی برای بقا در آن پیدا کنید. اتفاقات زیادی برای مردم در سطح زمین رخ داده است و یقینا شاهد یک آخرالزمان بسیار بزرگ هستیم که می‌تواند مشکلات خاص خودش را داشته باشد. شما از یک جنگ هسته‌ای نجات پیدا کرده‌اید، اما همه گیری جهانی و حمله شهاب سنگ‌ها نیز همچنان در این جهان ادامه دارد.

Shelter Manager PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Shelter-Manager

سناریوی آخرالزمانی در بازی برقرار شده است و شما باید باید کم کم یاد بگیرید که بهترین شکل ممکن زنده بمانید. در این بازی حالت کمپین وجود دارد و باید به‌خوبی در آن ماموریت‌های خود را انجام داده و در تلاش برای زنده ماندن باشید. باید ماموریت‌های خود را انتخاب کرده و به‌طور موثر به سراغ پناهگاه‌های دیگر بروید. کم کم این شرایط را خواهید داشت که پناهگاه خاص خود را ساخته و در نهایت افرادی را به آن دعوت کنید. باید منابع گران بهایی را در بازی پیدا کرده و از تعدادی از غیر نظامیان برای کشاورزی و جمع آوری منابع بیشتر استفاده کنید. بیش از ۱۰ اتاق می‌توانید در این پناهگاه ایجاد کنید.

در این بازی می‌توانید روحیه و بهره وری را افزایش داده و غذا را جیره بندی کنید. برق و انرژی اهمیت والایی در چنین جهانی دارد و حتی باید تعداد ساعات خواب بازماندگان را نیز تعیین کنید. در بازی Shelter Manager می‌توانید کارایی و منابع پناهندگان را کنترل کرده و به اهداف گسترده‌تر هم فکر کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Shelter-Manager تصاویر-بازی-Shelter-Manager تصاویر-بازی-Shelter-Manager تصاویر-بازی-Shelter-Manager تصاویر-بازی-Shelter-Manager تصاویر-بازی-Shelter-Manager
info

We live in a troubled world. Viruses, military conflicts – you never know what danger the world will face tomorrow. It’s time to get ready now! Lead a bunker network and start developing society after a global disaster.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: 1.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB

Storage: 1500 MB available space

Sound Card: Direct X

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+

Processor: 2.5 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 4 GB

Storage: 1500 MB available space

Sound Card: Direct X

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Shelter Manager برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..