تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Siralim Ultimate برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

اولین رای باشید!

بازی Siralim Ultimate یک تجربه نقش آفرینی و ناب در سیاه چال‌هایی است که بیش از ۱۲۰۰ موجود مختلف در آن احضار می‌شوند. سیاه چال‌ها به‌صورت تصادفی ایجاد شده و شما با سفر از طریق آن می توانید منابع مورد نیاز سفر خود را فراهم کنید. از موجودات جدید کمک گرفته و سرزمین های مختلف را غارت کنید. بازی جهان بسیار بزرگی دارد و درک درست شما از آن‌ها، کمک می‌کند که ویژگی‌های اصلی بازی را شناسایی کرده و از آن‌ها برای لذت بردن بهره ببرید. موجودات خاص با یکدیگر ترکیب می‌شوند و آمار هر کدام آن‌ها تعیین کننده بهترین ترکیب‌ها است. شما باید در نبردهای استراتژیک ۶ در برابر ۶ شرکت کنید.

Siralim Ultimate PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Siralim-Ultimate

تخصص‌های خاصی به قهرمانان شما داده شده است و باید برای شخصیت خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. کسب امتیاز در بازی اهمیت بسیار بالایی دارد و نحوه مبارزه موجودات شما را تغییر خواهد داد. حجم بزرگی از محتوا در بازی وجود دارد و ممکن است که هزاران ساعت شما را مشغول کند. می‌توانید قلعه خود را با دکوراسیون‌های مختلف سفارشی سازی کرده و آن‌ها را زیباتر کنید. در قرون گذشته، پادشاهی‌های مختلفی وجود داشته است که هر کدام رونقی به این جهان اعطا کرده بودند. حال همه چیز تغییر پیدا کرده است و اتحادها در هم شکسته و همه در یک نبرد نزدیک قرار دارند.

شما فرمانروای سیرالیم هستید و به تازگی هم با خبر شده‌اید که پادشاه لوسیوس نکس، گوی نهایی را به دست آورده است. این شی یک یادگار قدرتمند است که برای کنترل خدایان کاربرد دارد و لوسیوس هم قصد دارد که با دستکاری آن، سیرالیم را فتح کند. حال باید منتظر ماند و دید که شرایط چگونه در بازی Siralim Ultimate جلو خواهد رفت.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate تصاویر-بازی-Siralim-Ultimate
info

Siralim Ultimate is a monster catching, dungeon crawling RPG with a ridiculous amount of depth. Summon over 1200 different creatures and travel through randomly generated dungeons to acquire resources, new creatures, and loot.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8

Processor: Any

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Any

Sound Card: Any

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Siralim Ultimate برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..