تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان، روسیه را متهم کرد

به گزارش افکارنیوز،

سرویس اطلاعات داخلی آلمان، روسیه را به تلاش برای ایجاد بی‌ثباتی در آلمان متهم کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، «هانس گئورگ ماسن» رئیس اطلاعات داخلی آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شواهد زیادی در این زمینه و نفوذ مسکو در انتخابات سال آینده وجود دارد.

این در حالی است که کمتر از یک سال به برگزاری انتخابات پارلمانی در آلمان زمان باقی است.

روسیه پیش از این هم به هک و نفوذ در کمیته دموکراتیک ملی آمریکا در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور متهم شده بود. مسکو چنین اتهاماتی را رد کرده بود.

پیش از این، سرویس اطلاعات آلمان (BND) هم درباره حمله سایبری روسیه در جریان انتخابات پارلمانی این کشور هشدار داده بود.

«برونو کال» رئیس‌جدید سرویس اطلاعات آلمان با اشاره به فعالیت‌های روسیه در این مورد به روزنامه آلمانی «زودویچه» گفته بود: «شواهدی در دست است که نشان می‌دهد حملات سایبری آغاز شده‌اند و شکی نیست که با هدف ناآرامی سیاسی صورت می‌گیرند.»

وی همچنین گفت که در مورد اعمال دموکراسی و مباحث عمومی فشارهایی وجود دارد که پذیرفتنی نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان، روسیه را متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..