تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بازدید از نهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان مرکزی به مدت یک روز تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: به دلیل استقبال پر شور اقشار مختلف مردم از نمایشگاه کتاب و به درخواست ناشران، مهلت این نمایشگاه که تا 18 آذر برنامه ریزی شده بود، تا روز جمعه نوزدهم تمدید شد.

وی گفت: در پنج روز گذشته استقبال شهروندان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی از نهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی قابل توجه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته نمایشگاه کتاب در استان برگزار نشد انتظار استقبال بیشتری از برگزاری این نمایشگاه می رفت، اما ناشران از استقبال مردم رضایت مند بودند.

وی با بیان اینکه 150 ناشر در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: تاکنون 170 میلیون بن به فروش رسیده است و بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه بازدید داشته اند.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..