تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرش اتاق کودک زر فرش ، زینت بخش اتاق فرزندشما + خرید و تخفیف

فرش اتاق کودک زر فرش ، زینت بخش اتاق فرزندشما + خرید و تخفیف

فرش اتاق کودک امروزه از وسایل ضروری برای اتاق خواب فرزند شما می باشد.

به همین دلیل ما در این بخش قصد داریم مجموعه زر فرش که عرضه کننده محصولات و بهترین مارک فرش اتاق کودک است را به شما معرفی کنیم.

در گذشته ، اعضای هر خانواده معمولا در یک اتاق زندگی می کردند و بچه ها اتاق شخصی نداشتند .امروزه با پیشرفت بزرگ و خانه سازی ، خانه ها معمولا دارای چند اتاق خواب هستند و فرزندان هم دارای اتاق شخصی.آنچه ما قصد  داریم درمورد آن صحبت کنیم یکی از ارکان اصلی اتاق بچه ها است .

وقتی به سراغ خرید برای فرش اتاق کودک خود می روید ، بی شک یکی از موارد لیست خرید شما فرش طرح عروسکی است .فرش کودک امروزه در طرح های متفاوت و اندازه های مختلف تولید می شود .طرح هایی که ما به شما ارائه می دهیم در هر دو مدل دخترانه و پسرانه تولید شده اند  و انتخاب را برای شما راحت می کنند .در ادامه با ویژگی های فرش کودک و شاخصه های مهم تولید آن و همچنین با قیمت فرش کودک بیشتر آشنا خواهید شد .

.

طرح های فرش اتاق  کودک

فرش کودک هم یکی از فرش های ست که در چرخه تولید فرش های این شهر قرار گرفته است .فرش هایی که با رنگ های متنوع و کیفیتی بی نظیر می توانند زیبایی خاصی را به اتاق های فرزندان شما ببخشند.همانطور که گفتیم فرش های کودک در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید می شوند .

قابل ذکر است تمام ویژگی این دو نوع فرش اعم از شانه و تراکم و اندازه یکسان است و تفاوت آن ها در طرح های آن ها است .فرش اتاق کودک زر فرش دخترانه در طرح و رنگ دخترانه از جمله رنگ های صورتی و کاراکتر های دخترانه تولید می شود .

فرش کودک پسرانه هم در طرح و رنگ های پسرانه و شخصیت های پسرانه بافته شده است .البته هر کدام از این مدل فرش ها ، چه فرش کودک دخترانه و چه پسرانه ، خود دارای تنوع بسیاری هستند که شما را برای انتخاب محدود نمی کنند.

شانه و تراکم در فرش کودک

فرش کودک هم مانند دیگر فرش ها دارای شاخصه های تراکم و شانه است.

فرش های دخترانه و پسرانه خود در دو دسته تولید می شوند که این دو دسته از نظر شانه و جنس نخ از یکدیگر متمایز می شوند .

همانطور که می دانید تراکم تعداد گره در طول فرش و شانه تعداد گره در عرض فرش است .دسته اول محصولات فرش کودک ، فرش های 500 شانه با تراکم 1000هستند .دسته دوم فرش های کودک هم فرش های با شانه 400 و تراکم 1800 هستند.

تراکم بیشتر در دسته دوم فرش های کودک باعث شده قیمت آن ها نسبت به فرش های کودک در دسته اول ، بیشتر باشد .البته عامل های دیگری هم مانند اندازه و جنس نخ در قیمت فرش تاثیر دارند که در قسمت های بعد بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

جنس نخ  فرش کودک

یکی دیگر از عامل های مهمی که هم در کیفیت فرش کودک و هم در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد ، جنس نخی است که فرش با آن بافته شده است.فرش ها از سه نوع نخ بافته می شوند ، نخ تار و نخ پود و نخ خاب . با در هم تنیده شدن این نخ ها فرش تولید میشود .

آن نخی که یک فرش کودک را نسبت به سایرین متمایز می کند نخ خاب آن است که در کیفیت فرش نقش مهمی ایفا می کند.در قسمت قبل گفتیم که فرش های کودک در دو مدل تولید می شوند ، این دو مدل از نظر جنس نخ نیز متفاوت اند .فرش های 500 شانه با تراکم 1000 از نخ پلی پروپیلن بافته شده اند و نسبت به دسته دوم قیمت کمتری دارند .

نخ پلی پروپیلن دارای کیفیت مناسبی است و از نظر دوام فرش و ثبات رنگ نیز کیفیت خوبی دارد .اما دسته دوم یعنی فرش های 500 شانه با تراکم 1800 از نخ آکریلیک هیت ست شده تولید می شوند .عبارت هیت ست شده به این معناست که نخ طی فرآیندی با بخار داغ حرارت پیدا کرده و تثبیت می شود .

نخ آکریلیک هیت ست شده ویژگی هایی دارد که برای خریداران فرش کودک بسیار مهم است.از جمله این ویژگی ها عدم پرزدهی فرش کودک آکریلیک است که بسیار کیفیت فرش را بالا می برد .فرش کودک آکریلیک به دلیل عدم پرزدهی ، ضد حساسیت است که برای مشتریان فرش کودک یک شاخصه مهم است .

فرش کودک آکریلیک به  دلیل همان ویژگی هیت ست شده ، از ثبات رنگ خوبی نیز برخوردار است .این بدان معناست که فرش آکریلیک با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و یا با گذشت زمان رنگ اصلی خود را از دست نمی دهد .

همه شاخصه های گفته شده باعث می شود فرش 400شانه با تراکم 1800 و نخ آکرولیک از کیفیت مرغوب برخوردار باشد .

با وجود تراکم بالا و کیفیت بسیار خوب این نوع از فرش کودک ،قیمت بالاتر آن نسبت به دسته اول را شاهد خواهیم بود .اما اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که کیفیت برایتان ارجحیت دارد ، فرش کودک آکریلیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

اندازه فرش کودک

فرش کودک اعم از 400 شانه یا 500 شانه در اندازه مختلفی تولید می شوند .این فرش ها در اندازه های 1 متر در 1و نیم متر و همچنین 1 و نیم متر در 2متر و 20 سانت تولید می شوند .اندازه ی بزرگتر فرش کودک هم فرش های 6 متری هستند یا همان 2متر در 3 متر .

تمامی اندازه های گفته شده برای هر دو مدل فرش است ، یعنی هم فرش کودک دخترانه و هم فرش کودک پسرانه .همچنین دو دسته فرش های 400 شانه و یا 500 شانه نیز در همه این اندازه ها تولید می شوند .خرید هر کدام از این سایز ها به نیاز شما و اتاق کودکی که می خواهید برای آن فرش تهیه کنید و همچنین به سلیقه شما بستگی دارد .

قیمت فرش کودک

فرش اتاق کودک زر فرش ، زینت بخش اتاق فرزندشما + خرید و تخفیف

همیشه و در هر خریدی یکی از ویژگی هایی که برای خریداران بسیار حائز اهمیت است ، قیمت محصول است .در تعیین قیمت فرش کودک مثل هر فرش دیگری چندین عامل تاثیر گذار هستند .از جمله این عوامل تراکم فرش کودک ، اندازه فرش کودک و جنس نخ فرش کودک هستند .

در قسمت های قبل در مورد تمام این ویژگی ها در فرش کودک توضیح دادیم .به طور کل با افزایش کیفیت فرش کودک به طبع قیمت فرش کودک نیز افزایش پیدا خواهد کرد .هرچه تراکم  در یک فرش بیشتر شود ، باعث می شود کیفیت آن فرش کودک نیز بیشتر شود بنابراین قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد .

هرچه سایز یک فرش کودک بیشتر باشد بدان معناست که مواد بیشتری برای تولید آن صرف شده پس قیمت آن نیز نسبت به سایز های کوچک بیشتر خواهد بود .

اما در این جا یک استثنا وجود دارد و آن هم این است که ممکن است شما  دو فرش در اندازه مختلف ببینید و قیمت فرش کوچک بیشتر باشد .در اینجا بخاطر وجود عامل های دیگر این تفاوت قیمت فرش را مشاهده کرده اید.یعنی فرش کودک کوچک تر از جنس نخ بهتر و از تراکم بسیار بیشتری نسبت به فرش بزرگ برخوردار باشد .

بنابراین عامل دیگری که در قیمت فرش کودک تاثیر دارد جنس نخ فرش کودک است .همانطور که گفتیم فرش کودک از دو نوع نخ تولید می شود .نخ آکرولیک هیت ست شده و نخ پلی پروپیلن و به دلیل بالاتر بودن کیفیت نخ آکرولیک ،قیمت آن نیز بیشتر است.

در نتیجه و طبق عواملی که گفته شد قیمت فرش اتاق کودک پسرانه و دخترانه 1800 شانه که با نخ آکریلیک بافته شده بیشتر است .

زیرا هم از تراکم بیشتری برخوردار است و هم از نخ با کیفیت تری تولید شده که هر دوی این ها قیمت فرش کودک را بالا می برند .

خرید فرش کودک

فرش اتاق کودک زر فرش ، زینت بخش اتاق فرزندشما + خرید و تخفیف

تمام ویژگی هایی که شما برای خرید یک فرش کودک است نیاز دارید بدانید در این جا ذکر شد .ما از تراکم ، کیفیت ، جنس نخ ، سایز و همچنین قیمت فرش صحبت کردیم .حال شما تمام اطلاعات لازم را در مورد فرش کودک در اختیار دارید و به راحتی می توانید انتخاب کنید .ابتدا باید انتخاب کنید که کدام مدل  فرش کودک را می خواهید بخرید ، فرش کودک دخترانه یا فرش کودک پسرانه .

بعد به سراغ دو دوسته فرش های  کودک با تراکم 1000 یا 1800 شانه می روید و یکی از این دو دسته را انتخاب می کنید .

بعد از انتخاب تراکم سایز مورد نظر را طبق مکان و بعد هم از بین طرح های مختلف فرش کودک مورد نظر را انتخاب می کنید .در پایان همه چیز به سلیقه شما و کیفیت مورد نظر و همچنین به قیمت مد نظر شما بستگی دارد .هر فرش کودکی را که بپسندید می توانید به راحتی سفارش دهید و خرید خود را انجام دهید .

منبع : فروشگاه زر فرش کاشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرش اتاق کودک زر فرش ، زینت بخش اتاق فرزندشما + خرید و تخفیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..