تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات هندبال دانش آموزی در کرج

فرزاد شعبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر ساله به مناسبت روز دانشجو که یکی از رویدادهای مهم در تاریخ ایران اسلامی است مسابقات ورزشی به نام شهدای دانشجو در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برای گرامیداشت روز داشجو در سال تحصیلی 96-95 یک دوره مسابقات هندل بال درون مدرسه ای و منطقه ای برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره مسابقات برای دانش آموزان متوسطه دوره دوم برگزار شده افزود: در مسابقات منطقه ای 9 تیم منتخب هندبال از مسابقات درون مدرسه ای حضور داشتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: این دوره از مسابقات در سالن ورزشی کوثر برگزار شد که در پایان 3 تیم برتر شناخته شد.
شعبانی گفت: تیم هندبال آموزشگاه شهدا اصناف مقام اول و مدرسه 17 شهریور مقام دوم را به خود اختصاص داد.
وی یادآورشد: تیم آموزشگاه بهارستان در این دوره از مسابقات مقام سوم را کسب کرد.
در پایان این دوره از مسابقات دانش آموزان ورزشکار به یاد شهدا پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته کردند.
دانش آموزان در این مسابقات بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات هندبال دانش آموزی در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..