تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم فوتبال استقلال: نوار پیروزی تراکتورسازی را پاره می کنیم

«علیرضا منصوریان» در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتورسازی در تهران گفت: در مصاف با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تلاش می کنیم تا به سه امتیاز بازی دست یابیم و نوار پیروزی های تراکتورسازی را پاره کنیم.
وی در باره تغییرات در ترکیب تیم فوتبال استقلال در ادامه فصل گفت: برنامه ای برای جذب بازیکن و یا خارج کردن بازیکنی از تیم ندارم و اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم مکتوب به هیات مدیره و مدیر عامل اطلاع می دهم.
منصوریان در رابطه به غایبان بازی فردا مقابل تراکتورسازی گفت: محسن کریمی قطعا به بازی مقابل تراکتورسازی نمی رسد، چون آشیل پای وی در دیدار با صبا قم آسیب دید، ضمن آنکه وریا غفوری و روزبه چشمی را نیز در اختیار نخواهیم داشت.
وی گفت: مشکل اصلی من در بازی فردا همچنان انتخاب 18 نفر برای تقابل با تراکتورسازی است. البته سعی می کنم بهترین ها را برای دیدار فردا انتخاب کنم.
سرمربی استقلال در رابطه برخی حاشیه هایی که در بازی فصل گذشته مقابل تراکتورسازی رخ داد، گفت: متاسفانه در فوتبال ایران مسایل غیرفنی و حاشیه ای زیاد است. در نشست های خبری من هیچ گاه در ارتباط با مسائل دفاعی و هجومی تیم صحبت نشده است. همیشه در رابطه با حواشی صحبت می شود، در صورتی که باید درباره مسایل فنی صحبت کرد.
ورزشی**9029
خبرنگار:محمدمهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم فوتبال استقلال: نوار پیروزی تراکتورسازی را پاره می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..