تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی حفاری قهرمان نیم فصل / تبریز بدون نماینده در نیم فصل دوم

باقهرمانی ملی حفاری و انصراف دوتیم تبریزی به دلیل مشکلات مالی نیم فصل اول لیگ فوتسال بانوان به پایان رسید.

ملی حفاری قهرمان نیم فصل / تبریز بدون نماینده در نیم فصل دومبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :  رقابت های فوتسال بانوان با برگزاری دوازده هفته در نیم فصل اول به پایان رسید.

شروع  فصل بسیار جذاب بود تمام تیم ها برای رقابت با یکدیگر آماده بودند، دانشگاه آزاد و ملی حفاری با پیروزی های پرگل برابر رقبای خود هفته ها را پشت سر گذاشتند. 

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان شوک بزرگی وارد کرد تا در ادامه ناکامی برخی تیم های فوتبال آقایان تبریزی این بار یک تیم فوتسال بانوان این شهر با شرایطی که تنها 7 بازیکن نوجوان را در اختیار دارد به مصاف تیم قدرتمند دانشگاه آزاد برود و در ادامه با مصدومیت بازیکنان خود و باقی ماندن تنها 4 بازیکن مسئولان مسابقه رای به پایان دادن بازی بدهند .

این مسابقه خاتمه ماجرا نبود و حواشی آن مدت ها در محافل ورزشی موضوع بحث بود اما  با حمایت نکردن هیأت فوتبال از تیم بانوان تبریز این تیم از دور رقابت ها انصراف داد .

جنجال و بی نظمی مسئولان و تیم ها در تبریز همچنان ادامه داشت تا در نهایت دومین تیم فوتسال بانوان این شهر با بدقولی مسئولان شهرداری و واگذاری امتیاز این تیم به هیأت فوتبال این شهر نیز به سرنوشت تیم فوتسال بانوان دچار شد و شهرداری تبریز هم از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کنار رفت.

نکته دیگر  که در نیم فصل این رقابت ها به چشم آمد اعتراض بیشتر تیم ها به روند داوری مسابقات بود که امید است کمیته داوران لیگ برتر بانوان در این خصوص تصمیماتی رابرای ادامه رقابت ها در نیم فصل دوم اتخاذ کند .

اما رقابت های فوتسال به کار خود ادامه داد و صدرنشینان با پیروزی های پر گل تیم های قعرنشین را  قربانی کردند و تیم دانشگاه آزاد که تا پیش از مقابله با تیم حفاری  صدر نشین بود در  دیدار مقابل این تیم امتیاز از دست داد و ملی حفاری با حفظ روند پیروزی هایش قهرمان نیم فصل شد.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی حفاری قهرمان نیم فصل / تبریز بدون نماینده در نیم فصل دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..