تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار ایستگاه‌های ت&#1607

سلامت نیوز: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت، ۲۰ ایستگاه تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، عباس شاهسونی گفت: ۲۰ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند و در منطقه ۱۸، ۲ ، ۱۹ و ۶ شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم.


وی ادامه داد: گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.


رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت تاکید کرد: در این شرایط افزایش بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان و افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت وجود دارد.


شاهسونی روز گذشته(سه شنبه) ۱۶ ایستگاه در تهران را در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها اعلام کرد و افزایش این ایستگاه به عدد ۲۰ نشان از تشدید وضعیت وخیم آلودگی هوای پایتخت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار ایستگاه‌های ت&#1607»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..