تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم ماده افیونی حشیش طی یک عملیات منسجم پلیسی در یکی از محورهای خروجی شهرستان بندرلنگه خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری عصر امروز بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله سنگین مواد افیونی از راه‌های فرعی و روستایی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور خور جناح-بستک به دو دستگاه خودروی سواری که با فاصله از هم در حال حرکت بودند، مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودروها با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب وگریز طولانی و با هدف قراردادن لاستیک‌های خودرو، هر دو دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..