تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Idle Tower Miner 1.71 – بازی شبیه سازی “معدنچی برج ساز” اندروید + مود

Idle Tower Miner v1.71 + Mod – بازی شبیه سازی – کلیکی معدنچی برج ساز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Idle Tower Miner – Mine and Build – معدنچی برج ساز عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Pixel Keep برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Idle Tower Miner – Mine and Build دارای یک گیم پلی بسیار ساده است که از المان های آیدل و کلیکر استفاده می کند. این بازی توانسته است با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیکی را به ارمغان بیاورد و بدون شک نام خودش را در میان بهترین بازی های حال حاضر مارکت اندروید قرار دهد. Idle Tower Miner – Mine and Build از جهات بسیاری به بازی پر آوازه Idle Miner Tycoon شباهت دارد اما با این حال یک بازی با ایده اورجینال خودش است. بازی های آیدل کلیکر از جمله بازی هایی هستند که بسیار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت هستند. مکانیزم گیم پلی این بازی ها بسیار ساده هستند و شما می توانید به راحتی روی مبل خانه خودتان لم دهید و با کلیک کردن در بازی پیش روی کنید. این بازی هم از شما می خواهد دقیقاً همین کار را انجام دهید. همانطور که احتمالاً از نام بازی حدس زده اید، شما در نقش یک معدنچی هستید که ماموریت دارد به اعماق زمین نفوذ کند و سنگ های معدنی را جمع آوری کند و بزرگترین برج جهان را بسازد. اما این تازه اول ماجراست. شما می توانید با هر طبقه ای که می سازید پول دریافت کنید و به ثروتمند ترین معدنچی جهان هم تبدیل شوید. فکر می کنید به چه میزانی از سنگ های معدنی احتیاج دارید و به چه اندازه ای می توانید برج خوتان را بالا ببرید؟ برای پاسخ به این سؤال می توانید به کلنگ وفادار تان مراجعه کنید! در این بازی شما یک کلنگ در اختیار دارید که به واسطه آن می توانید کار های معدن و ساخت و ساز خودتان را انجام دهید. اما این کافی نیست و به تنهایی قادر نخواهید بود همه کار ها را انجام دهید. به همین دلیل با استفاده از پول هایی که از ساخت طبقات به دست می آورید می توانید کارگر استخدام کنید تا به شما کمک کنند.

Idle Tower Miner - Mine and Build

به این ترتیب، حتی زمانی هم که از بازی Idle Tower Miner – Mine and Build خارج می شوید و کاری انجام نمی دهید کارگران به کار کردن خودشان ادامه می دهند و کار را پیش می برند و شما را پولدار تر می کنند. برج شما می تواند تا فضا هم بالا برود و هیچ محدودیتی وجود ندارد. علاوه بر این، هر از چندگاهی می توانید در بازی صندوقچه به دست بیاورید و آیتم هایی مثل کلنگ های جدید داشته باشید تا با آنها بازی کردن جذاب تر شود. این کلنگ ها به همراه ارتقاء هایی که می توانید انجام دهید باعث می شوند در هر ۱۰ مرحله لول شما افزایش پیدا کند و ضریب پول دریافتی تان بیشتر شود. تمام این موارد مربوط به بعد گیم پلی بازی می شد که الحق و الانصاف باید سازندگان را برای آن تحسین کرد. از بعد ظاهری، گرافیک بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری بخش های مختلف جهان بازی بسیار دیدنی و تماشایی هستند. انیمیشن ها و افکت ها ساده و مینیمالیستی هستند اما با این وجود زیبایی خارق العاده ای را به بازی بخشیده اند. از بعد شنیداری، موسیقی متن بازی و صداگذاری ها آنچنان خاص نیستد اما باز هم شنیدنی و گوش نواز هستند و اتمسفر آرامبخشی را در بازی خلق می کنند. در مجموع باید گفت، Idle Tower Miner – Mine and Build از هر لحاظ که بخواهیم در نظر بگیریم یک بازی بی نقص است و می تواند برای ساعت ها سرگرم تان کند. Idle Tower Miner – Mine and Build توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم فارسروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود الماس و طلا خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن زیاد می شود [برای ورود اینترنت قطع باشد].

تغییرات نسخه 1.71 Minor Bug Fixes

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Idle Tower Miner 1.71 – بازی شبیه سازی “معدنچی برج ساز” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..