تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای بی اعتبار؛ داستان غم انگیز قراردادهای پنهان کارفرما با کارگر

پیگیری خبر؛

داستان غم انگیز قراردادهای پنهان بین کارگر و کارفرما با دست نوشته و امضای کارگر امنیت شغلی این قشر زحمتکش را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تعدادی از کارفرمایان با گرفتن امضا و دست نوشته از کارگران از پرداخت تمام حق و حقوق های قانونی آنها سر باز می زنند و امضا و دست نوشته آنها را سندی برای دفاع از اقدام خود می دانند.

سندی که به ظاهر خبر از پرداخت حق و حقوق کارگر می دهد اما در باطن فقط یک اظهارنامه خالی از هر حقی است برای امنیت خاطر کارفرما.

با این حال مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان می گوید: دست نوشته ای که کارفرما از کارگر مبنی بر پرداخت تمام حق و حقوق او می گیرد بر اساس رای دیوان عدالت اداری اعتبار قانونی ندارد و چیزی از مسئولیت کارفرما در قبال کارگران کم نمی کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای بی اعتبار؛ داستان غم انگیز قراردادهای پنهان کارفرما با کارگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..