تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: آمریکا از گفتگو با روسیه امتناع نمی‌کند

خبرگزاری رویترز:

واشنگتن در حالی از گفتگو با مسکو سخن می گوید که تنش‌ها بر سر تقویت بنیه نظامی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین افزایش یافته است.

کاخ سفید: آمریکا از گفتگو با روسیه سرباز نمی زندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد آمریکا از گفتگو با مقامات روسیه سرباز نمی زند. این مطلب در شرایطی بیان شد که تنش‌ها بر سر تقویت بنیه نظامی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین افزایش یافته است. آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پیشتر پنجشنبه در استکهلم دیدار کردند. پس از این دیدار، لاوروف گفت: اگر قدرت‌های غربی از گفتگو درباره تضمین‌های امنیتی برای روسیه خودداری کنند، مسکو دست به اقداماتی خواهد زد.

پیش از این روسیه خواستار مذاکراتی شده بود که از نظر قانونی مانع از گسترش نیرو‌های ناتو در شرق شود. در همین حال بار دیگر از صلح برای ممانعت از تنش در شرایط اوراسیا تاکید می‌شود، اما مسکو همه گزینه‌ها را در نظر دارد. مقامات اوکراین نیز می‌گویند از تهاجم قریب الوقوع روسیه نگرانند و به همین علت از متحدان غربی خود خواسته اند با اتخاذ تدابیر بازدارنده کرملین را از هر گونه ماجراجویی نظامی علیه اوکراین منصرف کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: آمریکا از گفتگو با روسیه امتناع نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..