تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴۱ نفر دیگر در انگلیس قربانی کرونا شدند

آخرین آمار کرونا در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۴۱ نفر دیگر در این کشور قربانی کووید شدند.

۱۴۱ نفر دیگر در انگلیس قربانی کرونا شدندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۳ هزار و ۹۴۵ نفر دیگر در این کشور، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس اعلام وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، با افزوده شدن بیش از ۵۳ هزار نفر دیگر، شمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در این کشور، به ۱۰ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۴ نفر رسید.
انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفری پس از کشور‌های پر جمعیتی همچون امریکا، هند و برزیل، دارای بیش‌ترین مبتلایان به کووید در جهان است.
براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته همچنین ۱۴۱ نفر دیگر در این کشور قربانی کووید شدند و بدین ترتیب، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به ۱۴۵ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.
دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی کرونا محسوب می‌کند.
مرکز ملی آمار انگلیس در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد ۱۶۸ هزار گواهی فوت در این کشور، به علت ابتلا به کووید ۱۹ صادر شده است.
شناسایی دست کم ۳۲ فرد مبتلا به سویه اومیکرون در انگلیس مسئولان بهداشت و درمان این کشور را بر آن داشت مصمم‌تر از گذشته از دولت بخواهند محدودیت‌های گسترده تری وضع و اجرا کند، اما دولت انگلیس پیش‌تر اعلام کرد مادامیکه فشار غیرقابل تحمل بر شبکه بهداشت و درمان این کشور وارد نشود قصد ندارد محدودیت‌های گسترده تری وضع کند.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴۱ نفر دیگر در انگلیس قربانی کرونا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..