تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس پرسپولیسی ها از پنالتی گرفتن استقلال در دربی

هشدار به بازیکنان پرسپولیس درباره برنامه خطرناک استقلال

شنیده‌ها از تمرینات پرسپولیس حکایت از آن دارد که مربیان این تیم به مدافعان تیم خود هشدار داده‌اند در محوطه جریمه مراقب باشند پنالتی ندهند!

ترس پرسپولیسی ها از پنالتی گرفتن استقلال در دربی

در دیدارهای حساس این چنینی مثل دربی معمولا موقعیت گلزنی زیادی نصیب تیم ها نمی شود. ممکن است یک ضربه ایستگاهی یا یک ضربه پنالتی تعیین کننده نتیجه بازی باشد.

از طرفی استقلالی ها، مربیان و دست اندرکاران این تیم پس از دیدار با صنعت نفت آبادان اعتراض فراوانی کردند که دو پنالتی آبی ها نادیده گرفته شده و...!

حالا کادرفنی پرسپولیس به مدافعان خود هشدار داده اند که استقلالی ها به دنبال پنالتی هستند و فقط از همین طریق می توانند به ما گل بزنند!

بنابراین مربیان پرسپولیس از مدافعان خود خواسته اند در محوطه هجده قدم خودی پا نیندازند و مواظب باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس پرسپولیسی ها از پنالتی گرفتن استقلال در دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..