تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخوش نباشید، سویه امیکرون پایان کرونا نیست! / ابتلای بیشتر کودکان و نوجوانان به کرونای آفریقایی + نمودار

به گزارش رکنا، اپلیکیشن ماسک  وزارت بهداشت  با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که سویه امیکرون یا همان کرونای آفریقایی  پایان دوران کرونا نخواهد بود و نباید چندان به این مساله دلخوش کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: 

«اخیرا خبری به نقل از رییس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی در مورد خفیف بودن بیماری مبتلایان سویه جدید کرونا منتشر شده. بعضی افراد آن را به معنای پایان کرونا دانسته‌اند.

این در حالی است که آفریقای جنوبی تاکنون افراد با سنین بالاتر را واکسینه کرده و در نتیجه ممکن است بیشتر مبتلایان سویه جدید، کودکان و جوانان باشند. به طور طبیعی، شدت عوارض ناشی از ابتلا به همه‌ی سویه‌های کرونا در کودکان و نوجوانان کمتر بوده است.

هنوز برای قضاوت کردن در مورد سویه امیکرون زود است. دل بستن به خبرهای اینچنینی یادآور اوایل کرونا است که بعضی محققان اعلام می‌کردند با شروع فصل گرما، کرونا از بین خواهد رفت!

واکسیناسیون و ادامه مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر تنها راه حل برای مراقبت از جان خود و عزیزانمان است.

در نمودارهای زیر از چپ به راست رشد آمار مبتلایان، درصد تستهای مثبت و بستری شدگان امیکرون در مقایسه با سایر سویه‌های کرونا قابل مشاهده است.»

سویه امیکرون - نمودار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخوش نباشید، سویه امیکرون پایان کرونا نیست! / ابتلای بیشتر کودکان و نوجوانان به کرونای آفریقایی + نمودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..