تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه مهم وزارت ورزش به مهدی تاج

ورزش > مدیریت ورزش - وزیر ورزش از پیشنهاد میزبانی کشورمان برای جام جهانی فوتسال حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر سلطانی فر وزیر ورزش در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال بر حمایت دولت و وزارت ورزش برای گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ٢٠٢٠ تاکید کرد.

وزیر ورزش در این دیدار از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا تمام پیش‎بینى‎هاى لازم براى موفقیت تیم ملی فوتبال در مرحله دوم مقدماتى جام جهانى و صعود مقتدرانه ایران به این مسابقات را انجام دهد.
دکتر سلطانی فر در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش در این زمینه کاملا پشتیبان و مانند گذشته حامی فوتبال ملى هستند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از تاج خواست، ثبات، آرامش، وحدت و همدلى در بین همه دست اندرکاران فوتبال حفظ شود و حاشیه‎اى خصوصا در مورد تیم ملى به وجود نیاید.

سلطانى فر همچنين حمایت این وزارتخانه را از فدراسیون فوتبال برای اخذ میزبانی جام‎جهانی فوتسال، اعلام کرد.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه مهم وزارت ورزش به مهدی تاج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..