تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره سرخ ها به این دلیل جدا می شود

ستاره سرخ ها به این دلیل جدا می شود

پس از این که توپ‌طلای سال ۲۰۲۱ هم به لیونل مسی رسید، خیلی‌ها بر این باور بودند که حق روبرت لواندوفسکی بوده که این جایزه را ببرد.

چند روز بعد از این اتفاق، نشریه «آ اس» مدعی شد، روبرت لواندوفسکی تصمیم جدیدی برای آینده‌اش گرفته و می‌خواهد راهی پایتخت اسپانیا شود. این نشریه مدعی شد، لواندوفسکی برای این که توپ‌طلا ببرد تصمیم دارد به رئال‌مادرید ملحق شود تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. گفته می‌شود لِوا با مدیربرنامه‌هایش در این مورد صحبت کرده و به او اعلام کرده که تابستان ۲۰۲۲ پیشنهاد رئال‌مادرید را بررسی کند.

لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ افتخارات پرشماری همراه بایرن‌مونیخ کسب کرد و تا امروز هم در ۲ فصل اخیر ۷۳ گل زده، ولی این درخشش هم باعث نشد توپ‌طلا را به او بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره سرخ ها به این دلیل جدا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..