تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهان توقف مذاکرات هسته‌ای شد

به گزارش ایکنا، خبرگزاری فارس نوشت: بنت در این تماس ضمن متهم کردن ایران به باج‌گیری اتمی به‌عنوان تاکتیک برای مذاکره در وین، خواستار توقف فوری مذاکرات وین و اعمال تدابیر سخت علیه ایران شد.

دفتر نخست‌وزیری تل‌آویو با صدور بیانیه‌ای درباره این تماس تلفنی اعلام کرد: نفتالی بنت امروز با آنتونی بلینکن گفت‌وگو کرد و این بحث به ویژه به پرونده هسته‌ای ایران اختصاص داشت. وزیر خارجه آمریکا نیز تصویری از آنچه در جریان مذاکرات ایران و قدرت‌های بزرگ در وین می‌گذرد را به بنت گزارش داد.

در این بیانیه آمده است: «بنت به بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در جریان مذاکرات منتشر شد، اشاره کرد که حاکی از آن است که ایران فرآیند غنی‌سازی اورانیوم تا سطح ۲۰ درصد را از طریق سانتریفیوژهای پیشرفته مستقر در تأسیسات زیرزمینی فردو آغاز کرده است.

نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی با ادعای اینکه ایران از باج‌گیری به‌عنوان یکی از تاکتیک‌های مذاکرات هسته‌ای استفاده می‌کند، گفت: واکنش مناسب باید توقف فوری مذاکرات و برداشتن گام‌های سخت‌گیرانه از سوی ابرقدرت‌ها باشد.

هم‌زمان رسانه‌های اسرائیلی نیز گزارش دادند که بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم نیز در ادامه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای اخلال در روند مذاکرات وین، ۱۸ آذرماه به واشنگتن می‌رود تا با مقام‌های آمریکایی درباره ایران گفت‌وگو کند.

امروز همچنین یک دیپلمات اروپایی حاضر در وین تأیید کرد که طرف ایرانی در مذاکرات لغو تحریم‌ها، دو پیش‌نویس درباره تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای به طرف اروپایی ارائه کرده است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهان توقف مذاکرات هسته‌ای شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..