تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‎ رشد تولید، رونق صادرات و کاهش وابستگی، راهبردهای وزارت صمت در دولت سیزدهم

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از شاتا؛ مهدی صادقی نیارکی شامگاه پنجشنبه در این مراسم با تبیین شاخص های کلان صنعتی از تداوم رشد صنعتی در سه ماه ابتدای سال جاری خبرداد و گفت: برای تداوم روند افزایشی تولید راه اندازی واحدهای راکد و طرحهای نیمه تمام با پیشرفت ۸۰ درصد و ارتقا ظرفیت واحدهای نیمه فعال با ظرفیت پایین، در اولویت اقدامات قرار دارد.

وی با تبیین سیاست های حمایتی وزارت صمت از جامعه صنعتی کشور تصریح کرد: رشد ۴۸ درصدی ارزش صادرات در ۷ ماه سال جاری نسبت به سال گذشته نوید بخش تحقق هدفگذاری افزایش حداقل ۵ میلیارد دلاری صادرات امسال نسبت به سال ۹۹ می باشد.

معاون امور صنایع در ادامه با بیان اینکه وزارت صنعت معدن و تجارت از سال ۹۸ نهضت تعمیق ساخت داخل را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در این طرح سهم هر استان از داخلی سازی نیاز صنایع و معادن به واردات مشخص شد که با ادامه این روند سهم استان آذربایجانشرقی بالغ بر ۸۰ میلیون دلار بود که خوشبختانه طی ۷ ماه گذشته محقق شد.

صادقی نیارکی ادامه داد: آمایش سرزمینی کشور در بخش صنعت معدن و تجارت آماده شده و تا پایان ماه آینده تهیه و ابلاغ خواهد شد..

گفتنی است در این مراسم باحضور معاون امور صنایع وزارت صمت، معاون قضایی دادستان کل کشور، استاندار و سایر مقامات استانی از چهره های صنعتی استان آذربایجان شرقی تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‎ رشد تولید، رونق صادرات و کاهش وابستگی، راهبردهای وزارت صمت در دولت سیزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..