تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس نفیسه روشن در آغوش همسر دومش / این مرد کیست؟!

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است . نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده . نفیسه روشن موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. نفیسه روشن عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا،  نفیسه روشن بعد از حواشی بسیاری که درباره ازدواج دومش ایجاد شده بود حالا عکسی از خودش در آغوش شوهر دومش منتشر کرده است که در ادامه می بینید.

ژست خاص نفیسه روشن لب دریا

نفیسه روشن پست و استوری های زیادی از خود به خصوص گشت و گذارهایش منتشر می کند. وی به تازگی هم عکسی از خود با کاپشنی کوتاه لب دریا پست کرد. از عکس های خانم بازیگر مشخص است که علاقه زیادی هم به تیپ های رنگ و وا رنگ دارد!

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن در رستوران

استوری نفیسه روشن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس نفیسه روشن در آغوش همسر دومش / این مرد کیست؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..