تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمان ذخایر ارزشمند معنوی جامعه هستند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم تجلیل از استاد "عزت‌الله انتصامی" (معلم پیشکسوت در قروه) و "ثریا مطهرنیا" (معلم خیر و کاندیدای برترین معلم جهان از سوی یونیسف) در قروه اظهار داشت: نسل‌های مختلف مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی معلمان هستند و باید همیشه قدردان تلاش آنان بود.

او معلمان را پرورش دهنده نسل آینده کشور توصیف و اضافه کرد: هر کسی در مسیر کسب علم و دانش و نیز پیشرفت زندگی خود مدیون زحمات بی دریغ معلمان است.

استاندار کردستان بر لزوم تکریم معلمان و فرهنگیان به ویژه در دوران بازنشستگی تاکید کرد و ادامه داد: اگر معلمین نبودند قطعا انسان به مقام تعالی و پیشرفت در جنبه‌های مختلف نمی‌رسید.

زارعی کوشا یادآور شد: معلمان و فرهنگیان بازنشسته دارای تجربیات ارزنده بوده و ما باید سعی کنیم از این تجارب ارزشمند به درستی و بهترین شیوه بهره‌مند شویم.

در این آیین از زحمات معلم پیشکسوت و بازنشسته قروه‌ای " عزت‌الله انتصامی" و نامزد بهترین معلم جهان " ثریا مطهرنیا" با اهدای لوح تقدیر شد.

جایزه جهانی بهترین معلم، یک جایزه نفیس است که توسط بنیاد "وارکی" وابسته به یونسکو به معلمی اهدا می‌شود که سهم قابل توجهی را در این حرفه داشته است. "ثریا مطهرنیا" آموزگار کردستانی اهل بیجار هم در جمع ۱۰ معلم برتر جهان، نامزد این رقابت شده است.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمان ذخایر ارزشمند معنوی جامعه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..