تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی دهگلانی با انتشار شکارش در فضای مجازی به دام افتاد

۲۱:۳۹ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

۷۹۸۵۸۵۶

۲۱:۳۹ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

۷۹۸۵۸۵۶

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آکو محمدی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دهگلان اظهار کرد: این شکارچی که اقدام به شکار ۴ قطعه اردک سر سبز و صید ۱۰۰ قطعه ماهی کرده و عکس‌هایی از اقدام مجرمانه خود در فضای مجازی منتشر کرده بود که با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست دهگلان به سرعت شناسایی و به پلیس فتا معرفی شد.

او افزود: مطابق مواد قانونی شکار صید، ارتکاب به عمل فوق جرم بوده و از سوی مرجع قضایی قابل پیگیری است، بنابراین پرونده این متخلف برای رسیدگی قضایی به دادگاه ارجاع شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دهگلان ادامه داد: خوشبختانه با تعامل و همکاری نزدیکی که با نیروی انتظامی و پلیس فتا برقرار شده است، هرگونه حیوان آزاری یا شکار جانوران وحشی که تصاویر آن‌ها در فضای مجازی منتشر شود را رصد کرده و متخلفان سریعاً دستگیر و به مقامات قضائی تحویل خواهند شد و هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با شکارچیان متخلف وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی دهگلانی با انتشار شکارش در فضای مجازی به دام افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..