تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل موقت فرهادآباد قروه ساخته شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد مرادی مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه اظهار داشت: پل تاریخی فرهادآباد قروه در مسیر تخریب و فرونشست قرار داشت و اگر این پل موقت ساخته نمی‌شد، احیا و بازسازی پل تاریخی بسیار هزینه‌بر و نیازمند زمان طولانی بود.

او افزود: با پیگیری‌های مستمر و مکاتبه‌های انجام شده و در راستای حفاظت از این اثر تاریخی، پلی جایگزین برای تردد مردم منطقه و در فاصله قانونی این پل به صورت موقت ساخته شد.

مرادی طول راه احداث شده در داخل رودخانه را ۱۵۰ متر عنوان کرد و افزود: حدود ۹۵۰ میلیون تومان برای احداث این پل موقت هزینه شده است.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه یادآور شد: امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم و حمایت مسئولان، پل دائمی و اصلی پس از فصل سرما و در آینده‌ای نزدیک احداث شود.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل موقت فرهادآباد قروه ساخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..