تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پازل ولنگاری فرهنگی گرگان با رفتار زشت بازیکن بسکتبال تکمیل شد

ساعت: 22:14 منتشر شده در مورخ: 1400/09/11 شناسه خبر: 1789112

پازل ولنگاری های فرهنگی شهر گرگان با رفتار زشت و اخراج بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان تکمیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناو به نقل از گلستان ما؛ اخراج بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی در فضای مجازی مورد بازتاب قرار گرفته که بسیاری از فعالان شهر از حواشی به وجود آمده از جشنواره پاییز هزار رنگ از شهرداری گرگان انتقاد دارند.

براساس گفته سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان اخراج این بازیکن به دلیل رفتار غیراخلاقی و خارج از شئون فرهنگی و اجتماعی بوده است.

آرش فولادیان بیان کرده که  این رفتارها باعث اتخاذ تنبیهات شدید انضباطی علیه تعدادی از بازیکنان خاطی که رفتاری خارج از شئون فرهنگی و اجتماعی داشتند شده است.

فولادیان یادآور شد: در پی انتشار تصویری از صحنه های ناهنجار و خارج از شئونات اخلاقی در صفحه شخصی یکی از بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، کمیته انضباطی باشگاه به سرعت وارد عمل شد و تشکیل جلسه داد.

وی  افزود: به دستور مهندس سبطی شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان، شدیدترین تصمیمات و تنبیهات انضباطی نسبت به این بازیکنان که در تصویر مشخص بودند، گرفته شد.

این مقام مسئول  ابراز داشت: بر اساس تصمیم کمیته انضباطی، حکم اخراج یکی از بازیکنان بلافاصله صادر شد و برای سایر بازیکنان نیز تنبیهات جداگانه ای درنظر گرفته شد که در روزهای آینده اطلاع رسانی می گردد.

در ماه های گذشته نیز بسیاری از فعالان ورزشی و اجتماعی شهر معتقد بودند که شهرداری گرگان باید بیش از گذشته به ورزش پایه در بسکتبال توجه داشته باشد تا بتواند در لیگ جایگاه خود را حفظ کند.

این انتقادات از سویی برخی از هیئت های مذهبی نیز مطرح بود که میزان حمایت و کمک شورای شهر و شهرداری از هیئت های مذهبی نسبت به ورزش بسکتبال ناچیز است و این مسئله باعث انتقادات زیادی به شورای شهر و شهرداری گرگان شده است

برخی از فعالان فضای مجازی فلش این انتقاد را به یزدویی سرپرست فرمانداری گرگان گرفتند و به عملکرد وی به سیل ۹۸ اشاره کردند و اعتقاد دارند که با توجه به آنکه فرمانداری گرگان با سرپرست مدیریت می شود بی توجهی به مسائل فرهنگی و مذهبی شهر در مدیریت شهری تبدیل به یک ولنگاری فرهنگی شده است.

حتی موج اعتراض سیاسیون شهر را نیز به همراه داشته است ، حجت الاسلام سید علی طاهری در توئیتر خود نوشت«اعضای شورای شهر گرگان، بیشتر مراقبت کنند، بعد از اتفاق ۲۰ شهریور در صحن شورا لازم بود اعضای شورای شهر گرگان بر برنامه های مصوب نظارت بیشتری داشته باشند ولی متاسفانه جشنواره پاییز هزار رنگ باز هم حاوی صحنه های خلاف موازین شرعی بود».

گرچه انتقادات به مدیریت شهری وجود دارد ولی باید این نکته توجه داشت که اتفاقات امروز جامعه به واسطه عدم برنامه ریزی مناسب دستگاه های فرهنگی و اجتماعی شهر است، به نظر می رسد که در کنار انتقادات باید دستگاه های فرهنگی و اجتماعی شهر برنامه های فرهنگی و اجتماعی فاخر را برای مردم گرگان عرضه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پازل ولنگاری فرهنگی گرگان با رفتار زشت بازیکن بسکتبال تکمیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..