تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات پیشرفته ساخت ده ها بیمارستان مجهز در بندر شهید رجایی سالها است خاک می خورد

قابل توجه دادستان محترم عمومی و انقلاب بندرعباس؛

نیاز به ورود دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به رسوب شش دستگاه کانتینر حاوی دستگاههای پیشرفتۀ ام.آر.آی ؛ سی.تی.اسکن ؛ لاپاراسکوپی؛ سونوگرافی ؛ سایر تجهیزات پزشکی ؛ ساکشن قلب و ریه ؛ انژیوکت و... در بندر شهید رجایی .

گروه اجتماعی: نیاز به ورود دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به رسوب شش دستگاه کانتینر حاوی دستگاههای پیشرفتۀ ام.آر.آی ؛ سی.تی.اسکن ؛ لاپاراسکوپی؛ سونوگرافی ؛ سایر تجهیزات پزشکی ؛ ساکشن قلب و ریه ؛ انژیوکت و... در بندر شهید رجایی .

به گزارش بولتن نیوز، برابر برخی اخبار رسیده از منابع آگاه، گویا مقادیر زیادی کالاهای رسوبی و تجهیزات پزشکی از جمله شش دستگاه کانتینر حاوی دستگاههای پیشرفتۀ ام.آر.آی ؛ سی.تی.اسکن ؛ لاپاراسکوپی؛ سونوگرافی ؛ سایر تجهیزات پزشکی ؛ ساکشن قلب و ریه ؛ انژیوکت و سایر اقلام مرتبط، در بندر شهید رجایی موجود است که این اقلام متعلق به یک شرکت با ارزش میلیون ها یورو ، همگی از کشور آلمان، خریداری و سالیان قبل به کشور ایران ارسال و مقرر بوده است برای تجهیز بیمارستان ها یا درمانگاهها مورد استفاده قرار گیرد لیکن صاحب کالا عدم تمکن مالی جهت پرداخت دموراژ کانتینرها و هزینه انبارداری را علیرغم اینکه مجوزهای ورود قانونی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز اخذ شده است مشکل اصلی اظهار و ترخیص این دستگاه ها ذکر نموده است.


با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی در این شرایط تحریم و جنگ اقتصادی و پاندمی کرونا به این تجهیزات پزشکی که سالها است در گمرکات بندرعباس و استان هرمزگان رسوب نموده است، به نظر می رسد تحت نظر دادستان محترم عمومی و انقلاب بندرعباس می بایست با تشکیل جلسۀ فوری بین مسئولین گمرکات استان هرمزگان ؛ بنادر و دریانوردی؛ دانشگاه علوم پزشکی و صاحب کالا اقدام لازم صورت پذیرفته و کالاهای رسوبی ذکر شده تعیین تکلیف و بقید فوریت با ارائه مجوزهای قانونی لازم ترخیص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات پیشرفته ساخت ده ها بیمارستان مجهز در بندر شهید رجایی سالها است خاک می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..