تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت:محمد ابراهیم نژاد مهارت آموخته کردستانی شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو که از ۲۳ لغایت ۲۵ آذر ماه سالجاری به میزبانی استان تهران و با حضور ۲۱ شرکت کننده برگزار شد، موفق شد با کسب ۷۳۷ امتیاز مدال طلای این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

او افزود: پروژه این دوره از مسابقات به مدت ۲۴ ساعت تعریف شده بود که خوشبختانه محمد ابراهیم نژاد مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید صالحیان شهرستان سقز توانست با کسب ۷۳۷ امتیاز را کسب نماید.

احمدی با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان کردستان بویژه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان کردستان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

 برگزیدگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ (مهر ماه سال ۱۴۰۱) در شهر شانگ‌های کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان سقزی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..