تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ در کردستان کاهش پیدا می کند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فرزاد معاونی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان اظهار داشت: میزان جوجه ریزی واحد‌های مرغداری از طریق توزیع تخم مرغ‌های نطفه دار، در آبان سال جاری نسبت به مهرماه هم در سطح کشور و هم استان ۳۱ درصد افزایش داشته است.

او افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش جوجه ریزی، قیمت مرغ که هم اکنون براساس مصوبه ستاد ملی تنظیم بازار ۳۱۰ هزار ریال است در ماه‌های آذر و دی کاهش پیدا کند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان کردستان ادامه داد: این شرکت در طول سال اقدام به خرید و ذخیره سازی کالا‌های استراتژیکی همچون گوشت مرغ می‌کند تا در زمان افزایش قیمت، به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت و حمایت از مصرف کنندگان آن‌ها را توزیع کند.

معاونی گفت: ۲۰۰ تن مرغ منجمد فقط در آبان امسال بین فروشگاه‌های منتخب و زنجیره‌ای استان توزیع شده است گوشت مرغ هم به اندازه کافی در انبار‌های این شرکت وجود دارد و در مواقع لازم به بازار عرضه شود.

او اظهار داشت: برای خرید، منجمد و ذخیره کردن مرغ برای تعطیلات نوروز هم برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است و هیچ کمبود و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ در کردستان کاهش پیدا می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..