تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتلای ۴۸ دانش آموز به کرونا در قم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر سیامک محبی،رئیس مرکز بهداشت قم گفت: از ۱۵ آبان که مدارس به صورت رسمی بازگشایی شد تا دهم آذر در مجموع نتیجه آزمایش کرونای ۴۸ دانش آموز مثبت اعلام شد که بر این اساس فعالیت حضوری ۷ کلاس درس تعطیل شد.

اوبا بیان این که این دانش آموزان عمدتاً در مقطع متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند، افزود: خوشبختانه هیچ یک از این ۴۸ دانش آموز بستری نیستند، حال عمومی مناسبی دارند و فعالیت‌های آموزشی آن‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 محبی تصریح کرد: در هیچ کلاسی ۲ دانش آموز مبتلا به کرونا شناسایی نشده و این نشان دهنده این است که منشا بیماری در کلاس درس نبوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه گفت: در خصوص کرونا در مدارس استان قم با مشکل حادی روبه رو نیستیم و جای نگرانی نیست، اما رصد‌ها و پایش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

او افزود: بازرسان مرکز بهداشت استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به منظور نظارت بر میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس تا نهم آذرماه حدود ۵۱۵ بازدید میدانی داشته اند.

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس استان در مقایسه با بسیاری از گروه‌های شغلی دیگر وضعیت بهتری دارد.

 محبی افزود: در سه شاخص فاصله گذاری در برخی از مدارس ابتدایی و تهویه هوای کلاس و ماسک زدن در مقطع متوسطه نیاز به آموزش و توصیه بیشتری داریم و نیاز به بهبود شرایط است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان از والدین خواست چنانچه فرزندشان دارای علایم مشابه سرماخوردگی هستند از حضورشان در مدرسه خودداری کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتلای ۴۸ دانش آموز به کرونا در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..