تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزد، الگوی موفق اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت استان یزد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حسین رنجبران در این دیدار با قدردانی از همراهی دانشگاه علوم پزشکی یزد در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گفت: تعامل و همراهی و همدلی اداره کل بیمه سلامت یزد با دانشگاه علوم پزشکی باید به عنوان یک الگوی کشوری مطرح شود.یزد، الگوی موفق اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک


وی با اشاره به پرداخت به روز مطالبات از سوی سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: موسسات درمانی، اسناد را در هر زمان در اختیار ادارات کل ما قرار دهند، این آمادگی را داریم که مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم از عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پرداخت مطالبات تقدیر کرد و گفت: عملکرد بی نظیر این سازمان موجب افزایش رضایتمندی موسسات درمانی و بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان شده است.


عمیدالدین خطیبی با تأکید بر همکاری دانشگاه با اداره کل بیمه سلامت افزود: اقدام عالی اداره کل بیمه سلامت استان در پیاده سازی راهنما‌های بالینی موجب اعتمادسازی بیشتر درمانی برای بیماران نسبت به پزشکان یزدی شده که جای تشکر و قدردانی دارد.


مدیرکل بیمه سلامت استان نیز اظهار داشت: در استان یزد با تعامل همدلی با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقتی توانسته ایم نسخه نویسی الکترونیک را به میزان ۹۹.۹ درصد اجرا کنیم و از آبان ماه تمامی نسخ دارویی به صورت الکترونیک تجویز می‌شود.


محمد دریجانی تصریح کرد: با توجه به پرداخت ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از بدهی انباشته شده سازمان بیمه سلامت ایرانیان، در حال حاضر پرداخت مطالبات به روز انجام می‌شود که می‌توان یکی از عوامل موفقیت طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در کشور عنوان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزد، الگوی موفق اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..