تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموال تملیکی تعیین و تکلیف می‌شوند

تا پایان سال جاری؛

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تعیین و تکلیف اموال تملیکی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

اموال تملیکی تعیین و تکلیف می‌شوندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز این استان در چهارمین بازدید خود از انبار‌های سازمان تملیکی استان با بیان اینکه این انبار‌ها در گذشته استاندارد بالایی برای اموال نداشتند، گفت: بی نظمی و آشفتگی زیادی در نگهداری کالا‌ها به خصوص کالا‌های فاسد شدنی وجود داشت و حالا با زحماتی که سازمان اموال تملیکی و بازرسی استان انجام دادند مقداری زیادی از این کالا‌ها معدوم شدند.


علی ملک حسینی با بیان اینکه اموال موجود در این انبار‌ها با گذراندن مراحل اداری بزودی به همت سازمان اموال تملیکی در مزایده عمومی قرار می‌گیرد، افزود: مابقی این کالا‌ها نیز مشکلاتی در صدور رای سازمان تعزیرات حکومتی دارند که با پیگیری‌های انجام شده هفته آینده برای ابلاغ قضایی پیگیری می‌شود که تا پایان امسال این اموال با صدور رای قطعی تعیین و تکلیف شوند.
بهادری رئیس سازمان جمع آوری، نگهداری و فروش اموال تملیکی نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در ابتدای سال جاری تعداد ۴۵۱ ردیف به تعداد ۱۱۱ پرونده از کالا‌های فاسد، منهدم شدند، اضافه کرد: علت انهدام این کالا‌ها نداشتن علائم استاندارد و بهداشتی بود.


وی با اشاره به اینکه ۴۵ فقره پرونده در حال بررسی برای ارجاع به کارشناس دادگستری برای قیمت گذاری و فروش است، افزود: ۲۲ فقره پرونده نیز قیمت گذاری آن انجام گرفته که در هفته‌های آینده به مزایده و فروش گذاشته می‌شود.
رئیس سازمان جمع آوری، نگهداری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: ۲۶ خودرو نیز در مرحله قضایی هستند که بزودی به کارشناس دادگستری ارجاع داده می‌شود.
بهادری به کالا‌های فاسد شدنی در این انبار‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ۹ پرونده در این رابطه تشکیل شده است که به زودی کالا‌های فاسد شدنی منهدم می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموال تملیکی تعیین و تکلیف می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..