تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش دختر 17 ساله جلوی چشم پدر و مادر / در زنجان رخ داد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: دختر ۱۷ ساله ای در زنجان بر اثر انتشار و استنشاق گاز مونوکسیدکربن، جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، دکتر اصغر جعفری روحی، روز پنجشنبه  افزود: شامگاه چهارشنبه /۱۰ آذر ماه/ موضوع حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده به اورژانس  شهر زنجان گزارش شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های روزبه، قائم و بهشتی به منظور نجات مسموم شدگان به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه که در شهرک شهرآرا رخ داد، یک زن ۴۵ ساله، یک مرد ۲۶ ساله و یک دختر ۱۷ ساله دچار گازگرفتگی شده بودند که این زن و مرد پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر (عج) و دختر ۱۷ ساله نیز به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

دکتر جعفری روحی، افزود: این دختر جوان حادثه دیده تحت اقدامات احیا از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه تلاش پزشک معالج و کادر درمان برای نجات جان این مصدوم نتیجه نداد و با مرگ خود خانواده را داغدار کرد.   

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، لازم است شهروندان در استفاده از وسایل گرمایشی، دقت کافی داشته و موارد ایمنی را به منظور پیشگیری از حوادث تلخ، جدی‌تر بگیرند.

جواد مرادی افزود: گاز مونوکسیدکربن بی‌رنگ و بی‌بو بوده که بر اثر احتراق ناقص سوخت هنگام روشن بودن وسایل گازی ازجمله بخاری، آبگرمکن، شومینه و اجاق‌گاز تولید شده و به علت سیستم تهویه نامناسب (دودکش) و بسته بودن محیط، ایجاد مسمومیت می کند.

وی اظهار داشت: سردرد مبهم، ضعف عضلانی و سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ،  تنگی نفس، گیجی و خواب آلودگی، تاری دید و تشنج ازجمله علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش دختر 17 ساله جلوی چشم پدر و مادر / در زنجان رخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..