تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت طرح جهش تولید مسکن در قم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسن صبوری،مدیرکل راه و شهرسازی قم اظهار کرد: بعد از گذشت دو روز از آغاز ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم، ۱۴ هزار و ۲۰۱ متقاضی در شهر قم، ۱۱۸ متقاضی در شهر کهک،۳۲ متقاضی در شهر دستجرد و ۱۰ متقاضی در شهر سلفچگان نام نویسی کرده اند.

او افزود: ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم از روز سه شنبه هشتم آذرماه شروع شده است و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

صبوری گفت: متقاضیان برای نام نویسی به سامانه طرح جهش تولید مسکن به نشانی https://saman.mrud.ir/ مراجعه نمایند.

او عنوان کرد: متقاضیان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن که در خرداد ماه ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و به صورت مستقیم به طرح جدید وارد خواهند شد.

صبوری گفت: متقاضیان امیرکبیر نیز در صورت تمایل به ثبت نام در شهر قم باید نسبت به حذف و انصراف از آن جا اقدام و مجدد در سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان بیان کرد: اقدامات و جزئیات بعد از ثبت نام، متعاقباً از طریق رسانه های جمعی و سامانه ثمن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و درخواست می شود ثبت نام کنندگان از مراجعه حضوری به  اداره کل راه و شهرسازی خودداری کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت طرح جهش تولید مسکن در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..