تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند/ ترافیک در جاده‌های قزوین عادی و روان است

ساعت: 19:15 منتشر شده در مورخ: 1400/09/11 شناسه خبر: 1789094

سرهنگ فرهاد ذاکرمنش گفت: به دلیل احتمال بارش‌های پیش‌بینی شده، به رانندگان توصیه می‌شود حدالمقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفرهای خود را به شب موکول نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد ذاکرمنش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان قزوین مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، تیم‌های پلیس‌راه با آمادگی کامل در نقاطی که امکان لغزندگی و برف‌گیری وجود دارد، مستقر هستند.

وی افزود: به دلیل احتمال بارش‌های پیش‌بینی شده، به رانندگان توصیه می‌شود حدالمقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفرهای خود را به شب موکول نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ضمن تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی بیان کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر از ایمنی تجهیزات خود از قبیل زنجیر چرخ، برف‌پاک‌کن و بخاری اطمینان حاصل کرده و در شرایط لغزندگی، یخ‌بندان و بارش برف و باران که امکان کاهش سطح دید و کاهش سطح اصطکاک لاستیک‌های خودرو با آسفالت وجود دارد، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکرمنش ‌ابراز کرد: انتظار داریم که رانندگان در طول مسیر خود به هشدارهای پلیس توجه کرده و تمام قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت فاصله طولی را مد نظر خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه اکنون وضعیت تردد مطلوب و عادی است و تاکنون مشکل و حادثه‌ای گزارش نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند/ ترافیک در جاده‌های قزوین عادی و روان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..