تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرساخت های حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد/ گام دوم انقلاب نقشه راه کنشگران فضای مجازی

ساعت: 18:01 منتشر شده در مورخ: 1400/09/11 شناسه خبر: 1789093

آل داود با اشاره به ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سید علیرضا آل داود عصر امروز  در گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه سواد رسانه در استان گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کردند.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما به شمار می رود و باید آن را به عنوان نقشه راه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی متذکر شد: وقتی از نقشه راه ما در فضای مجازی بی خبر باشیم کنشگری به جایی نمی رسد و نقشه راه ما در فضای مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول بیان کرد: رهبر انقلاب می فرماید اگر رهبر کشور نبودم شغلی در کشور انتخاب می کردم در فضای مجازی بود و لذا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کرده است.

آل داود بابیان اینکه ۲۲ سال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است،  ابراز داشت: زیرساخت حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری نخستین گام ناامیدسازی را در جامعه را در گام دوم خبرهای جعلی عنوان کردند و اخبار جعلی می تواند حکمرانی را از مدیران یک کشور بگیرد.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه افسران جنگ نرم در بستر فضای مجازی در ال جهاد هستند، گفت: با تاسی از راه شهدای انقلاب اسلامی باید هدف غایی که در ماموریت اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفت به نحو احسن به پیش ببریم.

آل داود با تاکید بر اینکه جهاد تبیین از مهمترین وظایف کنشگران مجازی است، افزود: مقام معظم رهبری در فضای مجازی به جهاد تبیین و عدالت اجتماعی در این حوزه تاکید کردند که همواره باید آن را مد نظر داشته باشیم، بی عدالتی در فضای مجازی به معنای دروغگویی، غیبت، گفتن و نوشتن چیزی که نسبت به آن علم نداشته باشیم است.

وی با اشاره به اینکه رعایت ادب در جهاد تبیین شرط اساسی است، گفت: کنشگران فضای مجازی هر روز باید با پیچیده تر شدن جنگ نرم در پلتفرم ها به روز شوند جنگ ابزار به جنگ افکار تبدیل شده است که برای اینکه در این جنگ موفق شویم باید آن را به خوبی بشناسیم.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دشمن با نقطه زنی به دنبال ایجاد آشوب است بر لزوم هوشیاری فعالان مجازی تاکید کرد و گفت: کسانی که در فضای مجازی کنشگری می‌کنند باید همواره اطلاعات و دانش خود را به روز کنند.

آل داود از مهمترین راهبردهای فعالان مجازی را حفظ وحدت و همدلی دانست و تقویت آن را در جبهه نیروهای انقلاب مهم خواند و گفت: دشمن از این وحدت می‌ترسد باید همواره به هوش باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرساخت های حیاتی کشور در جنگلی به نام اینترنت قرار دارد/ گام دوم انقلاب نقشه راه کنشگران فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..