تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۷ دلاری قیمت طلا

صراط:

کاهش ۷ دلاری قیمت طلا

به گزارش دانشجو، امروز در بازار‌های جهانی قیمت طلا تحت تاثیر پیش بینی ادامه دار بودن تورم در آمریکا و نیز انتظار برای انتشار گزارش شغلی آمریکا که موضع فدرال رزرو را درباره نرخ بهره مشخص خواهد کرد، کاهش یافت.

علاوه بر آن ظاهرا گرانی و تورم هنوز مهمان آمریکایی‌ها است و به این زودی رهایی نخواهند داشت.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا ا علام کرد: «باید آماده باشیم که تورم در آمریکا در نیمه دوم ۲۰۲۲ هم ادامه خواهد یافت و فعلا زود است که در باره کاهش تورم صحبت کنیم.»

پاول تاکید کرده که خرید اوراق قرضه با سرعت بیشتری کم می‌شود و این باعث نگرانی است.

میشل هوسون تحلیلگر ارشد بازار گفت: کم شدن خرید اوراق قرضه احتمالا مانع افزایش قیمت طلا در بازار‌های جهانی شود. همچنین باعث افزایش ارزش دلار شده و نهایتا روی قیمت طلا تاثیر منفی می‌گذارد.

عامل دیگری که در کاهش قمیت طلا تاثیر گذاشته انتظار برای گزارش وضعیت شغلی در آمریکا است.

اکنون سرمایه گذاران در انتظار گزارش شغلی آمریکا در ماه نوامبر هستند که احتمالا فردا جمعه منتشر خواهد شدو این گزارش می‌تواند بر تصمیم فدرال رزرو در تعیین نرخ بهره موثر باشد.

امروز در بازار‌های جهانی قیمت طلا ۶.۷ دلار در هر اونس کاهش یافت و به قیمت ۱۷۶۷ دلار و ۱۰ سنت به فروش رفت.

قیمت طلا امروز در کمترین زمان به قیمت ۱۷۷۵ دلار و در بیشترین زمان به قیمت ۱۷۷۶ دلار معامله شد.

قیمت فلز زرد امروز نسبت به یک ماه گذشته ۱۲.۷ دلار و نسبت به یکسال گذشته ۵۵.۸ دلار کاهش داشت.

در گروه سایر فلزات هم نقره افزایش ۷ سنتی داشت و فلز پالادیوم ۱۰ دلار با کاهش همراه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۷ دلاری قیمت طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..