تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ دی؛ زمان برگزاری مجمع عمومی استان تهران / تمدید مهلت نام‌نویسی کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی

براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، مقرر شد تا مجمع عمومی این اتحادیه، دوم دی‌ماه برگزار شود.

اتحادیه قرآنی استان تهرانبه گزارش ایکنا، بنا بر پایان دوره مدیریت اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران و بر اساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره این استان در ۱۰ آذرماه، مقرر شد تا مجمع عمومی این اتحادیه، دوم دی‌ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

طی هماهنگی‌های به عمل آمده این جلسه، ساعت ۱۰ صبح دوم دی‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

این مجمع با استماع گزارش میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه استان تهران، بررسی و تصویب تراز مالی اتحادیه و برگزاری انتخابات و رای‌گیری برای هیئت مدیره و بازرسی همراه خواهد بود.

همچنین با توجه به این امر و براساس مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، داوطلبانی که نتوانستند در موعد پیشین برای کاندیدایی هیئت مدیره و یا بازرسی اقدام کنند، تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۴۰۹۶۲۶ اقدام کنند.

فرم ثبت نام داوطلبین

دعوتنامه مجمع عمومی استان تهران

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ دی؛ زمان برگزاری مجمع عمومی استان تهران / تمدید مهلت نام‌نویسی کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..