تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارشنبه امام رضایی(ع) با حضور كانون قرآن خدمت رضوی منطقه ٤ برگزار شد

ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی(ع)، این هفته با حضور خادمیاران كانون قرآن خدمت رضوی منطقه ٤ برگزار شد.

 كانون قرآن خدمت رضوی منطقه ٤به گزارش ایکنا، چهارشنبه امام رضایی(ع)، شامگاه دهم آذرماه با حضور خادمیاران كانون خدمت رضوی منطقه ٤ در مسجد شهید بهشتی واقع در فلكه دوم تهرانپارس برگزار شد.

این برنامه که با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌السلام والمسلمین قلعه، آغاز شد، در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی، مسئول كانون خدمت رضوي منطقه ٤ به سخنرانی پرداخت.

حضور خادمیاران هیئت خدام الرضا(ع) با پرچم متبرک و مراسم پرچم گردانی، برپایی میزهای خدمت رضوی با حضور خادمیاران کانون‌های تخصصی قرآن، حقوقی، کار و اشتغال، تبلیغی و مداحی، ورزشی، شعر و ادب، خانواده و بانوان، کتاب و کتابخوانی، کانون مشاوره، برپایی موکب چایخانه حضرتی و پذیرایی از مدعوین از دیگر بخش‌های این برنامه چند ساعته بود‌.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ شهر تهران  «آموزش نکات کاربردی تجوید، تصحیح قرائت نماز، ارائه روش اصولی حفظ برای توانمندان این عرصه، روخوانی و روانخوانی قرآن و ارائه برنامه ثبیت و مرور حفظ به حافظان از جمله فعالیت شب گذشته کانون قرآن بود.»

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارشنبه امام رضایی(ع) با حضور كانون قرآن خدمت رضوی منطقه ٤ برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..