تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب نخستین مدال پارا آسیایی ایران در تاریخ بدمینتون

بانوی بدمینتون باز ایران امروز در بازی‌های پارا آسیایی جوانان ۲۰۲۱ بحرین، برای نخستین بار ایران را در این رشته صاحب مدال کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در نخستین روز از رقابت‌های چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۱  شادی جهان‌پناه موفق شد با پیروزی برابر حریف اماراتی نخستین مدال آسیایی تاریخ بدمینتون ایران را کسب کند.

جهان‌پناه درکلاس sl۳ در صورت پیروزی برابر حریف تاجیکستانی به مدال طلا دست خواهد یافت.

همچنین «حمیدرضا دارابی» دیگر نماینده ایران در این رشته موفق شد حریف فیلیپینی خود را شکست بدهد.

بدمینتون بازان ایران برای نخستین بار در مسابقات پارا آسیایی با چهار نماینده ( ۲زن و ۲ مرد) شادی جهان پناه و «ثنا باقری» ،حمیدرضا دارابی و «مهدی موسویان» حاضر شدند.

ایران با ۱۱۱ ورزشکار در ۹ رشته  دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، پارا وزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر به چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان اعزام شده است.

تاکنون سه دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان در سال‌های ۲۰۰۹ در ژاپن، ۲۰۱۳ در مالزی و ۲۰۱۷ در امارات برگزار شد که کاروان اعزامی ایران در ۲۰۰۹ موفق به کسب ۶۸ مدال  شامل ۲۶ طلا، ۲۴ نقره و ۱۸ برنز شد و پس از ژاپن در رده دوم ایستاد.

ایران همچنین در سال ۲۰۱۳ و در کوالالامپور با ۲۷ طلا، ۱۳ نقره و ۱۷ برنز و مجموع ۵۹ مدال باز هم پس از ژاپن به مقام دومی رسید و در سال ۲۰۱۷ نیز با ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۳۵ برنز و مجموع ۱۱۸ مدال یک‌بار دیگر پس از ژاپن به عنوان دومی بسنده کرد.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب نخستین مدال پارا آسیایی ایران در تاریخ بدمینتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..