تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین نوشیدنی ها برای لاغری در وعده صبحانه

اغلب می شنویم که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است اما به طور خاص تر از صرف صبحانه خوردن، آنچه برای صبحانه می خورید و می نوشید تأثیر زیادی بر سلامت کلی و حتی لاغری شما دارد.

برخی از بهترین غذاهای صبحانه کاهش وزن که می توانید پیدا کنید عبارتند از نان تست آووکادو و تخم مرغ، بلغور جو دوسر با انواع توت ها و کره آجیل یا یک اسموتی حاوی مواد مغذی و همچنین نوشیدنی هایی نیز وجود دارد که می توانید برای لاغری در صبحانه میل کنید.

لاغری

به گفته لورن منیکر نویسنده و عضو هیئت متخصص پزشکی، نوشیدنی‌ های کاهش وزن زیادی وجود دارد که می‌ توانید در کنار صبحانه سالم از آن لذت ببرید.

ادامه مقاله را بخوانید تا با انتخاب متخصص تغذیه ما برای نوشیدنی‌ های لاغری در وعده صبحانه آشنا شوید.

خواص چای سبز

1. چای سبز

چای سبز را می توان یک نوشیدنی معجزه آسا نیز دانست. نه تنها به پیشگیری از دیابت، بهبود سلامت مغز و قلب و کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها کمک می کند، بلکه می تواند به کاهش وزن و کنترل وزن نیز کمک کند.

منیکر می گوید: «چای سبز به طور طبیعی حاوی EGCG است، ترکیبی که ممکن است از چربی سوزی حمایت کند و از تشکیل سلول های چربی جدید جلوگیری کند که آن را به یک نوشیدنی عالی برای کاهش وزن تبدیل می کند.

اگر می خواهید بهترین نوع چای سبز را امتحان کنید، دفعه بعد یک فنجان چای سبز ماچا را همراه با صبحانه خود بنوشید.

خواص قهوه

2. قهوه

خبر شگفت‌ انگیز این است که ما قهوه را در لیست بهترین نوشیدنی‌ ها برای صبحانه نگه می‌ داریم، به شرطی که مراقب آنچه به فنجان مورد علاقه خود اضافه می‌ کنید، باشید.

منیکر می‌ گوید: قهوه حاوی کافئین است، محرکی که می‌ تواند از تجزیه چربی حمایت کند، بنابراین تا زمانی که قهوه حاوی خامه، شکر یا سایر موادی نباشد که می‌ تواند کالری را افزایش دهد، قهوه می‌ تواند برای کاهش وزن گزینه بسیار خوبی باشد.

خواص دمنوش

3. آب دم کرده

منیکر می‌ گوید: «آب اصلی ترین نوشیدنی بدون کالری است اما اگر کمی طعم لازم باشد، دم کردن آب با میوه‌ ها و گیاهان می‌ تواند این نوشیدنی آب‌ رسان را کمی مطلوب‌ تر کند.»

آب لیمو به طور خاص برای کمک به کاهش وزن با سیر نگه داشتن طولانی تر، افزایش متابولیسم و ​​به طور کلی تشویق بیشتر هیدراتاسیون شناخته شده است.

لاغری

4. آب پرتقال 100% خالص

به گزارش منیکر، آب پرتقال 100 درصد طبیعی یک نوشیدنی کاهش وزن عالی است «زیرا حاوی قند افزوده‌ ای نیست و ویتامین‌ های مهم زیادی دارد و داده‌ ها نشان می‌ دهد بزرگسالانی که آب پرتقال 100 درصد طبیعی مصرف می‌ کنند، شاخص توده بدن و چربی بدنشان به میزان قابل توجهی کمتر است.”

نه تنها این، بلکه آب پرتقال به کاهش کلسترول و فشار خون، کاهش التهاب و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

کاهش وزن

5. شیک پروتئین

و در نهایت نمی توانیم لیستی از نوشیدنی های سالم صبحانه را بدون ذکر اسموتی خوشمزه داشته باشیم!

منیکر می گوید: “پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد و سیری را افزایش دهد – دو عاملی که می توانند از کاهش وزن حمایت کنند.” بنابراین نوشیدن چیزی حاوی پروتئین، مانند یک شیک پروتئینی کم قند، می تواند با دور نگه داشتن احساس گرسنگی در مدت کوتاهی به حمایت از اهداف کاهش وزن در وقت صبحانه کمک کند.”

منبع:

eatthis

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین نوشیدنی ها برای لاغری در وعده صبحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..