تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی 12 به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی در گوشه سمت چپ مجهز خواهد شد

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۲، انتظار می‌رود گزارش‌ها و شایعات بیشتری درمورد این محصول در دسترس قرار گیرد. اکنون براساس یک خبر جدید، ظاهرا پرچم‌داران بعدی شیائومی به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود ماژول دوربین این سری از گوشی‌های غول فناوری چینی، روی بخشی از جنس شیشه قرار خواهد گرفت.

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدید منتشر شده در حساب کاربری یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام دیجیتال‌چت استیشن در ویبو نشان می‌دهد مدل پایه و پرو شیائومی ۱۲ از سیستم دوربین اصلی سه‌گانه بهره خواهد برد. درواقع ماژول دوربین پشتی این گوشی در گوشه‌ی سمت چپ بالای بدنه‌ی آن تعبیه شده است. علاوه‌بر این، پنل پشت دستگاه مثل مدل شیائومی سیوی، از جنس شیشه‌ی AG خواهد بود.

دوربین شیائومی ۱۲

متأسفانه منبع اطلاعاتی این خبر جزئیات بیشتری درمورد پرچم‌داران بعدی شیائومی فاش نکرده است. البته باید اشاره کنیم این ویژگی با آنچه در گزارش‌ها و رندهای قبلی منتشر شده بود مطابقت دارد. انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۲ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات مجهز شود.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌بر این، شیائومی ۱۲ احتمالا جزء اولین گوشی‌های هوشمند جهان خواهد بود که از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره می‌برد. به یاد داشته باشید که این خبر هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است و بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید کمی صبر کنیم تا جزئيات کامل‌تری در این رابطه در دسترس قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی 12 به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی در گوشه سمت چپ مجهز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..