تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات زیرساختی، مانعی برای تبدیل یزد به قطب گردشگری

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: یزد به عنوان یکی از مهمترین استان‌ها در زمینه گردشگری شناخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در نشست شورای توسعه گردشگری استان از زیرساخت حمل و نقل به عنوان مهمترین مشکل استان یزد در حوزه گردشگری یاد کرد و گفت: باید توجه ویژه‌ای به پرواز، حمل و نقل ریلی و جاده‌ای صورت گیرد، زیرا سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای مشارکت در حوزه خرید لوکوموتیو و فعالیت در این عرصه تمایل دارد و تنها باید ما زمینه لازم برای این منظور را فراهم کنیم.استعداد یزد برای تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور


وی با اشاره به اینکه مسائل حوزه گردشگری از پراکندگی بسیاری برخوردار است، افزود: این مساله به تشکیل کمیته‌های تخصصی و ارائه جمع بندی کمیته‌ها در این نشست نیاز دارد.


نماینده اردکان ادامه داد: استان یزد دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و مهمی در حوزه گردشگری است و استفاده درست از این ظرفیت‌ها زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر استان به شمار می‌آید.


دشتی اردکانی تصریح کرد: یزد می‌تواند به عنوان قطب گردشگری کشور در بیشتر حوزه‌ها و زیرشاخه‌ها قرار گیرد، همانگونه که در حال حاضر هم به عنوان یکی از مهمترین استان‌ها در این زمینه شناخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات زیرساختی، مانعی برای تبدیل یزد به قطب گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..