تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب عجیب‌ترین تعارف‌های ایرانی‌ها در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی که هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود، این بار به سراغ تعارف‌های ایرانی می‌رود.

این برنامه روز جمعه ۱۲ آذر، عجیب‌ترین تعارف‌های ایرانی‌ها را به انتخاب مخاطبان اعلام می‌کند.

در توضیحات این برنامه آمده است:

«تعارف کردن یکی از رسوم ایرانی است که ریشه در فرهنگ غنی و ادب ایرانیان دارد و در خارج از مرزهای ایران هیچ نمونه و جایگزینی برای تعریف آن وجود ندارد. این رسم که در تمام ابعاد زندگی ایرانیان رسوخ کرده، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام سفر به ایران باید بدانید و به تعبیر یک گردشگر خارجی، «تعارف یکی از پیچیده‌ترین هنرهای آداب معاشرت» ایرانی‌هاست.»

برنامه «ترین‌ها»، روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله‌، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار راهی آنتن صبا می‌شود.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب عجیب‌ترین تعارف‌های ایرانی‌ها در رادیو صبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..