تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با برقی شدن خودروها، هزاران موقعیت شغلی از بین خواهد رفت

پس از کارکنان فولکس واگن، کارکنان بوش نیز در اعتراض به کاهش موقعیت‌های شغلی در سراسر آلمان اعتراض کردند. توسعه خودروهای برقی به بهانه‌ای برای شرکت‌های خودروسازی تبدیل شده است تا برای کاهش هزینه‌ها اقدام به اخراج برخی کارکنان کنند. موضوعی که به مذاق کارکنان فولکس واگن و بوش خوش نیامده است.

به گفته اتحادیه IG Metall، حدود 3000 کارگر در بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرو در اروپا اعتراض خود را به طرح بوش در Buehl راه اندازی کردند. آنها با اعتصاب در کارخانه های مونیخ و آرنشتات شرکت همراه شدند. هر سه کارخانه بوش در آلمان بزودی با تعدیل شدید نیرو همراه خواهند بود.

کارخانه Buehl تا سال 2025 شاهد اخراج 1000 کارگر در نتیجه جابجایی، تعدیل یا استخدام جدید خواهد بود. کارخانه آرنشتات 100 کارگر دارد که ممکن است همه آنها بیکار بمانند، چرا که این کارخانه رگولاتورهای ژنراتور را تولید می‌کند که بخشی از خودروهای برقی نیست و به دلیل کمبود تقاضا قبل از پایان سال 2021 تعطیل می شود. و در مونیخ، حدود 250 شغل می توانند به خارج از کشور منتقل شوند، اگرچه تصمیم نهایی گرفته نشده است.

سخنگوی بوش در گفتگو با رویترز گفت:

روند جهانی صنعت خودروسازی به سمت خودروهای برقی حرکت می‌کند و به همین دلیل لازم است ما نیز خود را با این شرایط وفق دهیم. به همین دلیل موقعیت‌های شغلی بایستی مطابق قوانین جدید بروزرسانی شوند. از این رو انتظار می‌رود برخی موقعیت‌های شغلی حال حاضر در آلمان، به خارج از کشور منتقل شوند.

در اوایل سال جاری، فولکمار دنر، مدیر عامل بوش، به شدت از برنامه های اتحادیه اروپا برای از کنار گذاشتن موتور احتراق داخلی انتقاد کرد. در آن زمان، او این خطر را برجسته کرد که حرکت متمرکز اتحادیه اروپا بر خودروهای برقی، احتمال بیکاری ناشی از آن را نادیده می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با برقی شدن خودروها، هزاران موقعیت شغلی از بین خواهد رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..