تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه گل توسط دانش آموزان استثنایی در پاکدشت

دانش آموزان مدرسه استثنایی پاکدشت نمایشگاه گل برپا کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران؛دانش‌آموزان مدرسه استثنایی پاکدشت با کمک خیرّین و با هدف حمایت از معلولان،نمایشگاه دائمی گل و گیاه برپا کردند.

رئیس اداره بهزیستی پاکدشت گفت: این نمایشگاه دائمی با حمایت خیرین و با همت دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی مرجانی در روستای گلزار راه‌اندازی شده است تا دانش‌آموزان استثنایی با فروش گل و گیاه، بخشی از نیازهای خود را تأمین می کنند.
محمود برزگر افزود: آموزشگاه استثنایی مرجانی بر اساس پودمان آموزش و پرورش و با توجه به موقعیت شهرستان در پرورش گل و گیاه، از سال ۷۵ و با کمک خیرین اقدام به احداث یک گلخانه ۱۰۰ مترمربعی کرد تا دانش‌آموزان در این مکان اقدام به پرورش گل و گیاه کنند که با توجه به استقبال انجام شده، سال بعد، ۱۵۰ مترمربع دیگر به فضای این گلخانه افزوده شد.
وی تصریح کرد: این گلخانه برای نخستین بار در کشور ویژه دانش‌آموزان با نیاز ویژه احداث شده است.

برزگر افزود: پس از تولید گل و گیاه توسط دانش‌آموزان استثنایی، با همکاری مسوولان و برخی از خیرین، نمایشگاهی دائمی در روستای گلزار در اختیار  این افراد قرار گرفت تا با فروش محصولات، بخشی از نیازهای این افراد تأمین و مهمترین هدف بهزیستی در توانمند شدن معلولان محقق شود.

نمایشگاه گل و گیاه دائمی معلولان در روستای گلزار واقع در بخش مرکزی پاکدشت برپا می‌باشد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه گل توسط دانش آموزان استثنایی در پاکدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..