تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه پیشروی ارتش سوریه در شرق حلب

کد خبر: ۴۳۷۷۸۱

۱۲۶  بازدید

در حالی ارتش سوریه به پیشروی‌های خود در مناطق شرقی حلب ادامه می دهد که مرکز روسی مستقر در حمیمیم اعلام کرده 47 محله شرق حلب توسط نیروهای سوری تاکنون آزاد شده است.

سایت شبکه المیادین گزارش داد؛ نیروهای ارتش سوریه هم‌چنان به پیشروی های خود در مناطق شرقی شهر حلب ادامه می دهند و عملیات نظامی خود را به سمت منطقه بستان القصر و الکلاسة واقع در جنوب شهر حلب آغاز کرده‌اند.

این در حالیست که این نیروها به تازگی موفق شده‌اند مناطق باب النیرب و الصفصافة و برج الحمام در منطقه المرحة و بخش قدیمی شهر را به کنترل خود در بیاورند.

ارتش سوریه در حال حاضر توانسته حدود 80 درصد مناطق تحت کنترل افراد مسلح را در شرق حلب از دست آنها خارج کند. ارتش با همکاری هم پیمانان خود اکنون جبهه نظامی جدیدی را در سمت منطقه الکلاسة وبستان القصر واقع در جنوب حلب ایجاد کرده است.

در سمت جنوب شرقی نیز ارتش سوریه توانسته کنترل مناطق بیت القناص و الصالحین و الجدیدة نزدیک به منطقه بستان القصر را به دست بگیرد و مقر جبهة النصرة را به صورت مستقیم مورد هدف قرار دهد.

مرکز آشتی روسیه در حمیمیم اعلام کرد که ارتش سوریه تاکنون توانسته 47 محله در شرقی حلب را آزاد کند.

از سوی دیگر گروه های مسلح در مناطق شرقی حلب با صدور بیانیه ای اعلام کردند که از هر طرح منطقه ای یا بین المللی برای تحقق آتش بس انسانی حمایت می کنند.

در این بیانیه گروه های مسلح خواهان اجرای آتش بس به مدت 5 روز برای خارج کردن مجروحین با نظارت سازمان ملل شده‌اند. دولت سوریه تاکید کرده مادامی که تروریست‌ها حاضر به خروج از شهر نشوند هیچ توافق آتش بسی را نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه پیشروی ارتش سوریه در شرق حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..