تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده‌ اسنپدراگون 7c نسل سه برای کروم‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های ویندوز پایین‌رده معرفی شد

کوالکام در روز دوم اجلاس فناوری خود، محصولات جدیدی معرفی کرده که یک از آن‌ها، پلتفرم رایانه‌ای اسنپدراگون 7c پلاس نسل سه برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی و کروم‌بوک‌های سطح پایه‌ی بازار است.

به‌گزارش گیزموچاینا، همان‌طور که از نام اسنپدراگون 7c پلاس نسل سه مشخص است، این تراشه درواقع نسل جدید پردازنده‌ی اسنپدراگون 7c نسل دوم خواهد بود. این تراشه با فرایند ۶ نانومتری تولید شده و براساس اعلام کوالکام، عملکرد پردازش مرکزی آن نسبت به مدل قبلی‌اش تا ۶۰ درصد و عملکرد گرافیکی آن تا ۷۰ درصد بهبود یافته است.

از دیگر ویژگی‌های این پردازنده می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های 5G در فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز و موج‌های میلی‌متری اشاره کرد. مودم اسنپدراگون X53 5G به‌کار گرفته شده در این تراشه امکان دانلود با حداکثر سرعت ۳٫۷ گیگابیت برثانیه را ارائه می‌دهد. همچنین به‌لطف تراشه‌ی FastConnect 6900 کوالکام، سرعت وای‌فای ۶ و وای‌فای 6E در این پردازنده، به ۲٫۹ گیگابیت برثانیه می‌رسد.

این تراشه‌ي جدید به واحد پردازش سیگنال تصویر کوالکام موسوم به Spectra ISP مجهز شده است که از دوربین‌های سه‌گانه تا ۲۲ مگاپیکسل، دوربین‌های دوگانه تا ۳۶ مگاپیکسل و دوربین تکی تا ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون 7c پلاس نسل سوم همچنین امکان فیلم‌برداری با وضوح 4K HDR را ارائه می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

موتور هوش مصنوعی موسوم به AI Engine در تراشه‌ی جدید اسنپدراگون، قابلیت‌هایی مثل شتاب‌دهی هوش‌ مصنوعی را امکان‌پذیر کرده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از Voice Suite برای لغو اکو و حذف نویز (ECNS) برای ارائه‌ی صدای واضح اشاره کرد.

این پردازنده همچنین از PlayReady 3.0 مایکروسافت و سرویس‌های مدرن پخش ویدئو پشتیبانی می‌کند. کوالکام در این رابطه اعلام کرده است که امکانات ارتباطی بهبودیافته در اسنپدراگون 7c پلاس نسل سوم، امکان تولید لپ‌تاپ‌های سریع، پیشرفته، کارآمد و همیشه متصل را در دنیای رایانه‌های ویندوزی و کروم‌بوک پایین‌رده فراهم می‌کند. دستگاه‌های مجهز به تراشه‌ی جدید کوالکام از نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده‌ اسنپدراگون 7c نسل سه برای کروم‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های ویندوز پایین‌رده معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..