تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروسی: توافق با ایران همچنان ممکن است، اما زمان باقیمانده کم است / در حال حاضر غنى سازى ٩٠ درصدى اورانيوم در ايران وجود ندارد / به نفع تهران است که در تعامل با آژانس شفافیت بیشتری نشان دهد / اگر دوباره از من دعوت کنند، یک دقیقه ای به ایران می روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: به نفع تهران است که در تعامل با آژانس شفافیت بیشتری را از خود نشان بدهد زیرا در صورت وجود اراده سیاسی، رسیدن به توافق همیشه ممکن است.

به گزارش «انتخاب»، رافائل گروسی در گفت وگو با کانال خبری «فرانسه ۲۴» با بیان اینکه مذاکرات دور هفتم از نقطه صفر شروع نمی‌شود، بلکه بر اساس شش دور مذاکرات قبلی به پیش می‌رود، افزود: توافق با ایران همچنان ممکن است، اما زمان باقیمانده کم است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: آژانس طرف توافق برجام نیست، اما به عنوان بازرس و تضمین‌کننده توافق از نزدیک مذاکرات جاری در وین را رصد می‌کند.

گروسی در خصوص غنی سازی ۹۰ درصدی بیان کرد: در حال حاضر غنی‌سازی ٩٠ درصدی در ایران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برجام حد نصاب ۳.۶۷ درصد را برای غنی‌سازی تعیین کرده بود، اما الان غنی‌سازی ۶۰ درصدی انجام می‌شود، افزود: ایران در فردو غنی‌سازی ٢٠ درصدی را انجام می‌دهد و در حال افزایش آن است.

گروسی درباره قصد خود مبنی بر دیدار مجدد از تهران گفت: چنان چه از وی دعوت شود، ظرف یک دقیقه به ایران می‌رود.

وی در ارتباط با سایت تسا در کرج و ادعای ایران مبنی بر از کار افتادن دوربین‌های نظارتی آژانس در جریان عملیات خرابکارانه گفت: آژانس خرابکاری را محکوم می‌کند؛ امیدواریم که یک توافق، که بسیار لازم و ضروری است، حاصل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروسی: توافق با ایران همچنان ممکن است، اما زمان باقیمانده کم است / در حال حاضر غنى سازى ٩٠ درصدى اورانيوم در ايران وجود ندارد / به نفع تهران است که در تعامل با آژانس شفافیت بیشتری نشان دهد / اگر دوباره از من دعوت کنند، یک دقیقه ای به ایران می روم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..