تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی غیر مجاز کبک حین گشت و کنترل شبانه دستگیر شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سامان سیفی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کامیاران  اظهار داشت: مامورین اجرایی این شهرستان در حین گشت و کنترل منطقه، متوجه صدای شلیک گلوله در منطقه شده و پس از بررسی و جستجو موفق به دستگیری این شکارچی خاطی شدند.

سیفی ادامه داد: این شکارچی متخلف در شب که زمان استراحت اکثر زیستمندان بویژه کبک معمولی می‌باشد با سلاح شکاری و نورافکن در زیستگاه‌های مناطق آزاد این شهرستان اقدام به شکار این تعداد کبک کرده بود.

او اظهارکرد: از این شکارچی، لاشه ۶ قطعه کبک، یک سر خرگوش به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و ۴۷ تیر فشنگ ساچمه و یک عدد نور افکن کشف و ضبط شد که به منظور اعمال قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کامیاران افزود: برای این تخلف ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به جهت ضرر و زیان به محیط زیست از افراد خاطی اخذ شد و از لحاظ جنبه عمومی جرم نیز با نظر قاضی پرونده به پرداخت جزای نقدی محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی غیر مجاز کبک حین گشت و کنترل شبانه دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..