تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی گسترده در نیزارهای دریاچه زریبار مریوان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  ابراهیم همت بلند مدیر اداره محیط زیست مریوان اظهار داشت: آتش سوزی نیزار‌های دریاچه زریبار مریوان از ساعت ۱۳ امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

همت بلند افزود: آتش سوزی از نیزار‌های دریاچه در اطراف روستای کانی سانان شروع شده و به دلیل وزش شدید هوا مهار آن سخت شده و در حال گسترش است.

او یادآور شد: این آتش سوزی بزرگترین آتش سوزی است که تاکنون در دریاچه زریبار اتفاق افتاده است تا جایی که آتش سوزی به نیزار‌های اطراف شهر مریوان نیز رسیده است و بسیار خطرناک و نگران کننده است.

مدیر اداره محیط زیست مریوان ادامه داد: در حال حاضر نیرو‌های یگان حفاظت از محیط زیست، نیرو‌های آتش نشانی، انجمن‌های زیست محیطی و مردم در محل آتش سوزی در حال مهار آن هستند و امیدواریم که هرچه سریعتر این آتش سوزی مهار و کنترل شود.

همت بلند اضافه کرد: میزان خسارات هنوز مشخص نیست و به محض مهار آتش سوزی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی گسترده در نیزارهای دریاچه زریبار مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..